Tuesday 26 November 2013

Kita ada HAK MAKI Jeff oi !

Minggu ni kecoh dengan insiden mulut biadap dan kurang ajar jeff oii pada penjawat awam melayu..atau lebih tepat lagi,pada orang Melayu.

Mangkuk Jeff ni dalam laporan akhbar mendesak Yang Dipertua MPPP, Datuk Patahiyah Ismail letak jawatan.dia tuduh ydp ni keje main main.

Jeff suruh sebab kegagalan pegawai MPPP membuktikan kepadanya terdapat peniaga haram di Pasar Awam Jelutong.
Mangkuk ayun jeff ni pun dengan slumber panggil staf tu 'kucing kurap'
Hangpa jangan lupa,dulu Ahli Parlimen Jelutong ni pernah tuduh NGO Islam sebagai 'pelampau'.
Kurang ajar kan?

hari tu Karpal Singh mintak PAS dibatalkan.kes karpal singh ni dah senyap dah..dr raja ahmad ex naib ketua pemuda pas memang poyo la..ingatkan ikhlas sangat berjuang dalam parti.bila kalah je senyap.yang tragik tu,saf kepimpinan baru pun belum nak cuit apa apa lagi.ntahla..mungkin masih awai..

Ok..balik pada jes jeff oii ni..kalau die boleh panggil melayu anjing kurap..agaknye kite boleh panggil die pun anjing kurap la..
Ehh..hang panggil bangsa aku anjing..awat aku takleh panggil hang anjing?
Oii apek..lu jangan kurang ajarla..

HP nak bagi cadangan pada kepimpinan baru PAS buktikan pada perwakilan dan akar umbi bahawa kami mempunyai pemimpin yang berani mempertahankan maruah bangsa melayu..
Buktikan..ni peluang anda boss boss sekalian..

Desak Jeff oii , Karpal Singh mintak maaf..ingat..matlamat PAS adalah untuk jadi parti pemerintah..bila dah jadi parti pemerintah..maruah bangsa melayu adalah perkara penting yang kene jaga..mulakan dari sekarang..buktikan pada melayu yang PAS adalah pilihan tepat orang Melayu..

Buktikan.buktikan..buktikan..

No comments:

Post a Comment